reklama

in tro pica

featuring JPB

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Mr. Ondrušek a JPB – 2007
sa práve rozťahujú v tvojej hlave
poetické živly, tvrdohlavo hravé
tak sa im otvor, adaptuj rozpor
a pochop cica,
že suchou nohou sa neprejde

nádej ma vždy nájde,
zatúlaná prostitútka,
no neoddám sa jej
a ani nenamočím
som kráčajúci do tmy,
kde ma svetlo zmieri
s mojim tieňom...

...než príde smrť
a trpkosladkým koncom
mi pošepká prečo presekne mečom
všetky uzly snaženia
nie, nie som rabí Kristus
moja láska však rozprúdi rytmus
čo zviaže ma i oslobodí,
som lodivod bludných lodí
čo ti život zmení
a zbaví dogmu svojich obmedzení

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

naozaj?
pozerám celý deň do vína
duša mi spomína
na dievča z Kuby
som ako trubadúr
čo noc neroztrúbi
do žiadnej spálne
tak teda schválne
prečo tajím rozčerenú hladinu,
smútok vŕby
a oči lovca
čo ako ovca 
sám bol ulovený
do osídel ženy

och, ako sa chce mi
byť k tvojim opáleným prsiam
pritúlený
ako had, čo má v ústach hrušku
odhryzni! a nepochopíš sled podobizní
lebo naša filozofia
a nadupané rýmy
spôsobia zmenu globálnej klímy
medzi tvojimi nohami
so všetkými prebdenými snami
zostávame sami

Miloš Ondrušek

Miloš Ondrušek

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád nehu ženy... spánok, čokoládu, úprimných a otvorených ľudí. Obohrávam život o pár snežienok a jednu nezábudku. Zoznam autorových rubrík:  pseudo RAPSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu